Hvordan kan jeg bestille time på en av Dekkproffs avdelinger?
Dekkproff har ikke et system for timebestilling, så det er bare å møte opp på en av våre avdelinger.
Hva er åpningstidene?
Våre avdelinger har følgende åpningstider: Mandag til fredag: 08:30 – 19:30, lørdag: 10:00 – 18:00.
Hva er prisen på de ulike dekktjenestene?
Prisene våre varierer fra avdeling til avdeling. Vennligst følg denne lenken for å se prisene på våre ulike avdelinger: https://dekkproff.no/avdelinger
Jeg har plassert en bestilling gjennom nettsiden. Hvordan kan jeg bekrefte at den er mottatt og behandlet?
Etter at du har lagt inn bestillingen, vil du motta en bekreftelses-e-post. Når bestillingen din er behandlet, vil du også få en bekreftelse via SMS. Vær oppmerksom på at bekreftelsen på bestillingen ikke fungerer som en bekreftelse på levering. Vennligst vent på en separat SMS som bekrefter leveringen.
Hvordan blir bestillingen min levert?
Ved utsjekking vil du bli bedt om å velge et leveringsalternativ. Du kan enten velge å få bestillingen levert til en av våre avdelinger for henting eller direkte til den angitte adressen din. Vær oppmerksom på at levering til våre avdelinger er kostnadsfri.
Hva er leveringstiden for bestillingen?
Hvis du har valgt levering til en av våre avdelinger, vil du motta en SMS når bestillingen er klar til henting. Leveringstiden til avdelingene i Oslo og Buskerud er i gjennomsnitt 1-2 arbeidsdager, mens det tar 3-5 arbeidsdager for levering til våre andre avdelinger. Hvis du har valgt hjemlevering, vil du senest etter 3 arbeidsdager motta en e-postbekreftelse om at bestillingen er sendt. Vennligst sjekk e-posten for et sporingsnummer slik at du kan følge med på leveransen din. Dersom du ikke har mottatt en bekreftelse på forsendelse, ber vi deg om å ta kontakt med oss.
Jeg har mottatt en SMS-bekreftelse! Kan jeg komme og hente bestillingen nå?
Vennligst merk at du vil motta 2 forskjellige meldinger. Den første SMSen bekrefter din bestilling, og den andre SMSen bekrefter leveringen av din bestilling. Vennligst kom til avdelingen kun hvis du mottar en melding som sier at du kan komme og hente din bestilling.
Jeg har bestilt feil dekk!
Hvis du har bestilt feil dekk, må du kontakte oss så snart som mulig for å avbestille eller endre bestillingen din. Ta kontakt med oss enten på telefon eller e-post.
Jeg ønsker å avbestille min bestilling.
Ta kontakt med oss på telefon eller e-post for å avbestille din bestilling.
Jeg er usikker på hvilke dekk som passer til min bil.
Dersom du er usikker på hvilken størrelse som passer til din bil, er du velkommen til å droppe inn på en av våre stasjoner eller kontakte oss på telefon eller e-post. Vårt team hjelper deg med å finne de riktige dekkene som passer din bil og dine behov.
Jeg ønsker ikke å bestille gjennom nettsiden.
Du kan besøke en av våre avdelinger for å legge en bestilling. Alternativt kan du bestille via telefon. Ring oss på +47 973 00 907 for å legge inn bestillingen din. Vær oppmerksom på at vi kun tar imot ordre via telefon og ikke timebestillinger eller booking.
Jeg har et spørsmål angående min bestilling.
Vennligst kontakt oss på telefon eller via e-post hvis du har spørsmål angående din bestilling. Vår kundeservicemedarbeider vil gjerne hjelpe deg med eventuelle spørsmål du måtte ha.
Hva er produksjonsdatoen på dekkene som selges?
Dekkproff garanterer at alle dekk som selges av oss er nye. Dekk som er produsert de siste 36 månedene anses generelt som “nye”, og dekkene som Dekkproff selger er maksimalt 36 måneder gamle, med mindre annet er oppgitt (for eksempel ved kjøp av dekk som er tydelig merket med en eldre produksjonsdato). Det er ingen forskjell i ytelse eller kvalitet på dekk som er produsert de siste 36 månedene når de lagres på en riktig måte.
Kan dere garantere at dekkene jeg bestiller er produsert de siste 12 månedene?
Dekk som er produsert de siste 36 månedene anses generelt som nye. Det er heller ingen forskjell i verken kvalitet eller ytelse mellom nylig produserte dekk og dekk produsert de siste 36 månedene – når de lagres riktig! Hos Dekkproff garanterer vi at når du kjøper nye dekk hos oss, vil dekkene være maksimalt 3 år gamle, med mindre annet er oppgitt. Imidlertid kan vi ikke garantere at dekkene du velger ble produsert de siste 12 månedene.
Blir det lagt til noen miljøavgift på sluttprisen på dekket?
Som en del av vårt engasjement for bærekraftig praksis og miljøvern, tar vi ikke en separat miljøavgift på sluttprisen på dekkene. Vi oppfordrer til resirkulering av brukte dekk for å redusere behovet for ny produksjon og bevare jordens ressurser. Vårt fokus på miljøbevaring er en integrert del av vår forretningsfilosofi, og vi streber etter å minimere vår påvirkning på miljøet.
Hvor lang tid har du på å hente bestillingen?
Du må hente bestillingen innen 14 dager fra den dagen du mottar meldingen om at bestillingen er levert til avdelingen, med mindre annet er avtalt med selger. Hvis bestillingen ikke hentes innen den angitte tidsfristen, forbeholder vi oss retten til å kansellere den.